THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Jumaat, 26 Ogos 2011

~ Balik Kampung......yeayyyyy ~


Entri kali ni masih lagi berbaur raya lagi... selagi belum raya...modal aku tetap bercerita benda yang sama...jgn bosan yea nk baca....biasalah bila pandang jiran depan belakang kiri kanan semuanya dah mula buat persiapan mahu pulang ke kampung...aku tetap rilex seperti biasa beg besau pun masih lagi diatas almari. Sebahagian baju2 raya semuanya sudah di gosok dan digantung...jangan tertinggal sudah mau beraya pakai t.shirt je ni nanti.....

Kali ni aku nk bercerita suasana kemeriahan menyambut hari raya. Seperti biasa bila tibanya perayaan. Kami salalu memasang lampu lip lap mengikut kreativiti masing-masing. Kalau yang rajin sikit tu siap pasang pelita lagi keliling rumah bagi nampak meriah sikit kan barulah mood raya tu semakin membuak-buak. Macam berlawan2 gitu...lawan lampulah yea....setahun hanya sekali...

Kalau beraya tiada bunga api memang tak sah. Memenuhi permintaan anak-anak aku orderlah juga bunga api dan sedikit mercun. Janji cukup syarat2 yang aku tetapkan jgn bermain sampai merbahayakan diri sudah.....mau menangis tak berlagu nanti..Pada teman2 yang sudah bertolak atau masih dalam perjalanan tu berhati2 memandu biar lambat janji sampai....jangan skodeng2 yea.....AKU MASIH NAK NIKMATI SUASANA KOTA KORANG BALIKLAH DULU....hehehe




0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...