THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sabtu, 3 September 2011

~ RAYA 2011 DALAM KENANGAN......~

Salam semua,

Walaupun masih dalam tahap kemalasan yg tinggi aku tetap nk update juga status album raya selagi mood raya masih ada...... macam korang juga kanssss....

Raya tahun ni sambutan agak sederhana memandang Balkis akan menduduki exam UPSR so tak blh raya lebih2. Aku cuma pulang bercuti selama seminggu sahaja. Seperti biasa tiap2 tahun mesti ada tema pakaian yang aku tetapkan. Tahun ni tema keluarga aku adalah warna purple. Tapi kalau korang tengok album raya baju aku yang clr nye agak berlainan iaitu warna pink......ni kes lambat bali baju so jumpe banyak yang tak berkenan. Hantam sajalah.....

Wlubagaimana pun Raya 2011 tetap dalam kenangan.......jom gi open hse.....hehehe









0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...