THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Khamis, 22 September 2011

~ JENG2....JOM BERCUTI.....~


Salam semua,

Kembali memeriahkan blog sendiri lagi....menulis dan bercakap sorang2 dan menaip mengikut kata hati. Bulan depan dan seterusnye sehingga penghujung tahun masaku dipenuhi dengan bercuti. Bagi aku dengan bercuti dapat menghilangkan keletihan setelah penat bekerja sepanjang tahun. Tambahan pula aku ni mamang berminat berjalan-jalan ke negara lain sambil menghayati culture kehidupan mereka. Tapi tempat yang hendak aku lawati tu mestilah memenuhi kehendak aku. Kalau boleh biarlah ada tempat shopping barulah happening sikit....kuikui.

Memandangkan percutian aku diuruskan oleh sendirian berhad dan di organise oleh sapa lagi kalau bukan haku.....ni semuanya dibuat mengikut kemampuan aku. Mana2 yang agak sangsi tu aku cuma survey di internet. Setakat ni semua tiket flight ke destinasi sudah pun dibeli termasuk dengan penginapan sekali. Selalunya aku lebih selesa bercuti bersama kawan2 dari bercuti bersama family kerana tak perlu nk fikirkan hal anak2...macam org bujangkan..betapa seronoknye....hehehe. Baru2 ni pun wife boss mengajak aku ke negara Korea utk bercuti bersama beliau...alahai tahu2 jelah kalau bercuti bersama datin mau fening nk melayan....pandai je aku memberi berbagai alasan....jahatkan aku ni... so klu sapa2 ada yang berminat nk mengikut pakej percutian aku tu kenalah berbaik2 dengan aku...hehehe gurau petang.....jom kita bercuti.....

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...