THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sabtu, 17 September 2011

~ Kek Kukus Coklat Moist....~


Walaupun hari ni aku ada byk jemputan open hse.....satu pun aku tak pergi...terukkan..ginilah perangai aku kalau dah malas, kepala pun berat ajaklah macamana pun ada je alasan lapuk yang aku kasi...mungkin lepas ni orang pun tak hingin nak ajak aku lagi.....hehehe. Bagi aku yg bekerja rasanya waktu cuti macam nilah aku lebih selesa duduk dirumah sambil melayan anak-anak dan suami. Tengah baik punya rilex balqis dah kuarkan tepung kek minta aku buatkan kek kukus coklat. Mau tak mau aku tetap buatkan juga demi memenuhi selera anak-anak....

Resepi Kek Coklat Kukus aku ni simple je tapi rasanya memang sedap. Tak perlulah ke kedai kek hanya sekadar nak makan kek coklat baik buat sendiri kerana bukan susah sgt...dan amatlah mudah dan senang especially bagi yang tak berapa pandai sangat memasak macam aku ni hehe.....Setiap kali aku buat anak-anak selalu puji sedap kek mama.....

So sapa2 yang rasa nak resepi tu silalah inbox yea....bukan jual mahal takut korang punya resepi lagi best.....hehehe

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...